Citroen планує зайняти 3% українського авторинку

В Україні відбулася зміна дистриб'ютора Citroen. Тепер всі функції з розвитку бренду, постачання автомобілів, запасних частин і організації сервісного обслуговування буде здійснювати компанія «Сітроен Україна» афелірованная до концерну PSA Peugeot-Citroen.


 Молода компанія вже встигла не тільки організувати постачання і дистрибуцію автомобілів, але й переглянути цінову політику і навіть вивести на український ринок нову модель - Citroen C3. За словами Генерального директора «Сітроен Україна» Лоїк Сібрака: «Ми розуміємо, що ринок цього року буде гірше, ніж у минулому році. Десь до 160 тис. автомобілів. Але ми віримо в майбутнє українського ринку. » 

У «Сітроен Україна» поставили перше завдання - зайняти не менше 1,3% частки ринку у В-сегменті з моделлю Citroen C3. А до 2015 року Citroen планує займати вже 3% в Україні.
Першою прем'єрою для українського ринку став дебют нового покоління Citroen C3. На черзі і поява першого автомобіля для французького виробника в преміум-сегменті - Citroen DS3, ціни на який оголосять вже на початку липня. У Citroen планують активізувати продажі комерційної «лінійки» і вже в найближчому майбутньому вийдуть на ринок з революційним пропозицією.


Крім того, в «Сітроен Україна» розуміють, що зараз як ніколи актуальні доступні кредити для покупців. Компанія змогла залучити доступний ресурс і вийде на ринок з програмою Citroen Finance, в рамках якої споживачам запропонують кредит під 0% річних на 3 роки без прихованих комісій.




Великі надії у компанії пов'язують і з виходом на ринок «бюджетного» седана Citroen C4, виробництво якого розпочнеться на російському заводі PSA. Такий автомобіль з'явиться в Україні в 2012 році і стане переломним моментом для розвитку бренду.


За словами Лоїк Сібрака, впевненість в успіху Citroen на українському ринку в компанії базується на декількох ключових факторах:

1. Збільшити частку ринку Citroen до 3% до 2015 року, в компанії розраховують за рахунок широкого модельного ряду нових моделей.
- «Наші авто стали краще і це вселяє оптимізм. Першою такою новою моделлю стане Citroen C3. »- Говорить гендиректор« Сітроен Україна ».

2. Ціни будуть дуже конкурентоспроможними - обіцяють топ-менеджери «Сітроен Україна». Так, Citroen C3 з бензиновим двигуном 1,4 л (75 к.с.) з механічною коробкою передач, у непоганій комплектації з кондиціонером стартує з $ 14 990. У трохи більше укомплектованої версії Citroen C3 обійдеться вже в $ 16 420, а сама доступна версія з «автоматом» і двигуном 1,6 л (120 к.с.) обійдеться в $ 20720.

3. Активізувати присутність на ринку в «Сітроен Україна» планують за рахунок масованої маркетингової кампанії, яка вже стартувала.
Представництво буде дружити з клубами любителів Citroen, стане ближче до клієнтів, проведе «Фестиваль креативних технологій», конкурс «Моє натхнення» і т.п. і до кінця 2011 року проведе повний ребрендинг всіх 25 автосалонів в Україні під новий стиль. Перший такий проект уже реалізований у київському автосалоні Citroen на пров. Балтійському, 20, де відповідно до нової концепції змінився логотип на вивісці, на пілоні, перетворилася зона очікування для клієнтів, впроваджені інші корпоративні рішення. У такому ж стилі пройдуть зміни і в інших салонах по Україні, з тим, щоб дилерська мережа повністю відповідала критеріям нового іміджу Citroen. Директор з розвитку дилерської мережі Олег Пікара акцентує увагу, що зміни торкнуться і персонал дилерських центрів, пройде посилене навчання, тренінги і підвищиться якість обслуговування клієнтів.

Лоїк Сібрак дав зрозуміти, що на цьому розвиток дилерської мережі не зупиниться. Зокрема, ViDi Group будує новий автосалон Citroen в Києві. Якщо цього буде мало, буде ще один дилер у столиці - констатує Гендиректор «Сітроен Україна».





Директор з продажів «Сітроен Україна» Віктор Степаненко зазначає, що компанія планує реалізувати до кінця 2010 року 1000 легкових і комерційних автомобілів, з урахуванням обсягів які вже реалізував колишній дистриб'ютор «Франсавто». Таким чином, нової компанії необхідно продати близько 800-850 автомобілів, серед яких значну частину складуть комерційні автомобілі.



Ключовим фактором для виконання таких обсягів стане програма кредитування Citroen Finance, яка буде доступна у всіх автосалонах і стане одним з кращих пропозицій на ринку, а також доступні ціни на об'емообразующіе моделі.



У Citroen планують і масштабну маркетингову програму, метою якої стане інформування українських споживачів про новації в салонах Citroen. Директор з маркетингу Світлана Риженко підкреслює, що новий Citroen C3 стане привабливим не тільки для традиційної аудиторії цієї моделі, а й завдяки потужному двигуну 1,6 л (120 к.с.) і наявності унікальних опцій, на нього зверне увагу і чоловіча прогресивна аудиторія .

Наступна прем'єра - Citroen DS3 в Україні буде представлена лінійкою з двох бензинових двигунів об'ємом 1,6 л. з. з механічною і автоматичною коробками передач і потужністю 150 к.с. і 120 к.с. відповідно.




У «Сітроен Україна» пообіцяли й надалі частіше радувати новинками і поставити роботу з клієнтами на якісно новий рівень.



Автор adminДата публикации: 13.06.2010

Просмотров: 658

Все статьи

Популярное